Tuesday, August 3

Unjustifiable...


I'm living in some or other dream... I'm sure...

I had my first 'meeting' tonight with the Peartree ALP gang, and it was awesome. My first official wedding shoot will be sometime in September - and I'm OVER THE MOON. Ok, just to clarify... the first wedding that I will ASSIST, will be in September..hehe..

So, this photo doesn't justify ANYTHING... and it's not even in focus. All it's saying, is that I REALLY needed to go to the toilet after the meeting :p That's about all it says.


3 comments:

  1. ai swester jys ok nie altyd lekker in jou kop nie. kan nie wag dat jy kom kuier nie want dan kan jy sommer my kinders ook afneem dat hul ook hier hul debut kan maak...hul staan bekend as chuck, saartjie en zubi.heheheheheh
    eks baie lief vir jou my ou swester xxx

    ReplyDelete
  2. waar in hierdie lewe het jy aan daardie name gekom vir jou vissE???? en hoekom is jy nog anonymous?? jy kan mos nou insign met jou nuwe google account naam en password... of het jy dit vergeet??hehe.
    Lief vir jou swessie
    xx

    ReplyDelete
  3. ek dink dis 'n baie cool foto

    ReplyDelete